„Remont korytarzy, sali gimnastycznej , klatki schodowej i 2 sal lekcyjnych w budynku Szkoły Podstawowej w Kołomyi”.

Kołomyja , dnia02.07.2017 r.

 

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

dotyczące zamówienia publicznego o wartości szacunkowej nie przekraczającej równowartości kwoty 30 000 euro art. 4 ust. 8  ustawy  z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo Zamówień Publicznych (t.j. Dz. U. z 2015 r., poz. 2164)

 

ZAMAWIAJĄCY:

Szkoła Podstawowa w Kołomyi

Kołomyja 35

18-312 Rutki-Kossaki

Tel.: 86 2709590, kom. 696 632 767

E-mail: spkolomyja@wp.pl

Godziny urzędowania (pracy): 8:00 – 15:00

 

Dyrektor Szkoły Podstawowej w Kołomyi  zaprasza do złożenia oferty na: „Remont korytarzy, sali gimnastycznej , klatki schodowej i 2  sal lekcyjnych w budynku Szkoły Podstawowej w Kołomyi”.

 

  1. Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest malowanie 2 korytarzy,klatki schodowej, sali gimnastycznej i 2 sal lekcyjnych w budynku Szkoły Podstawowej w Kołomyioraz wymiana lamp oświetleniowych na energooszczędne.

 

Zakres robót obejmuje:

 

L.p.

Opis

Jedn. miary

Ilość

1.

Położenie gładzi gipsowej na ścianach , przygotowanie do malowania.

m2

1100

2.

Dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi ścian i sufitów.

m2

725

3.

Malowanie lamperii na korytarzach farbą olejną.

m2

375

4.

Zamontowanie lamp oświetleniowych w sali gimnastycznej.

szt.

4

5.

Zamontowanie lamp oświetleniowych na korytarzach i klatce schodowej (panel LED 50-60W).

szt.

21

 

UWAGA: Wskazane jest, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej miejsca roboty budowlanej celem uzyskania informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej ponosi Wykonawca.

 

  1. Materiały potrzebne do wykonania robót będących przedmiotem zapytania ofertowego dostarcza Wykonawca.
  2. Wykonawca wykona roboty będące przedmiotem zapytania ofertowego przy użyciu sprzętu, urządzeń i materiałów o jakości odpowiadającej obowiązującym przepisom, normom i standardom.
  3. Wykonawca udziela 12 miesięcznej gwarancji na wykonane robót będącychprzedmiotem zapytania ofertowego, licząc od dnia wystawienia faktury.
  4. Zamawiający zobowiązuje się udostępnić Wykonawcy pomieszczenia do remontu w dni robocze w godzinach od 7:00 do 17:00.
  5. Zamawiający udostępni Wykonawcy pobór wody i energii elektrycznej.
  6. Podstawą wystawienia faktury jest podpisany przez Zamawiającego ostatecznego protokołu odbioru robót.
  7. Jeżeli w trakcie odbioru stwierdzone zostaną wady:
  8. nadające się do usunięcia, to Zamawiający może żądać od Wykonawcy ich usunięcia, wyznaczając termin usunięcia wad,
  9. uniemożliwiające użytkowanie remontowanych pomieszczeń zgodnie z przeznaczeniem, Zamawiający może żądać od Wykonawcy wykonania przedmiotu zamówienia po raz drugi.
  10. Termin wykonania robót: od dnia podpisania umowy do dnia 07.08.2017 r.
  11. Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem
  12. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się kryterium najniższej ceny brutto.
  13. Okres związania ofertą wynosi 15 dni od daty złożenia oferty.
  14. Oferta wraz z załącznikami winna być napisana w języku polskim, trwałą i czytelną techniką, wypełniona i parafowana w całości oraz podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania firmy.
  15. Ofertę należy złożyć:
  • przesłać pocztą, w tym kurierem na adres: Szkoła Podstawowa w Kołomyi , Kołomyja 35, 18-312 Rutki-Kossaki w zamkniętej kopercie oznaczonej danymi wykonawcy oraz opatrzonej dopiskiem :  „Remont korytarzy, sali gimnastycznej, klatki schodowej i 2  sal lekcyjnych w budynku Szkoły Podstawowej w Kołomyi”,
  • przesłać e-mail na adres: spkolomyja@wp.pl,
  • dostarczyć osobiście do Szkoły Podstawowej w Kołomyi, Kołomyja 35 18-312 Rutki-Kossaki,  w nieprzekraczalnym terminie do dnia 10.07.2017 r. do godz. 12:00.
  1. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane (data stempla pocztowego nie będzie brana pod uwagę).
  2. Wyniki zapytania ofertowego zostaną wywieszone na tablicy ogłoszeń budynku Szkoły Podstawowej w Kołomyi oraz opublikowane na stronie Zamawiającego pod adresem:

https://bip.spk.ug.rutki.wrotapodlasia.pl/

 

  1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z realizacji zamówienia w przypadku złożenia ofert przekraczających środki finansowe zaplanowane na realizację w/w zadania.

 

 

  Dyrektor Szkoły

Mariola Gniazdowska