Kołomyja , dnia02.07.2017 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
dotyczące zamówienia publicznego o wartości szacunkowej nie przekraczającej równowartości kwoty 30 000 euro art. 4 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo Zamówień Publicznych (t.j. Dz. U. z 2015 r., poz. 2164)
ZAMAWIAJĄCY:
Szkoła Podstawowa w Kołomyi
Kołomyja 35
18-312 Rutki-Kossaki
Tel.: 86 2709590, kom. 696 632 767
E-mail: spkolomyja@wp.pl
Godziny urzędowania (pracy): 8:00 – 15:00
Dyrektor Szkoły Podstawowej w Kołomyi zaprasza do złożenia oferty na: „Remont korytarzy, sali gimnastycznej , klatki schodowej i 2 sal lekcyjnych w budynku Szkoły Podstawowej w Kołomyi”.
- Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest malowanie 2 korytarzy,klatki schodowej, sali gimnastycznej i 2 sal lekcyjnych w budynku Szkoły Podstawowej w Kołomyioraz wymiana lamp oświetleniowych na energooszczędne.
Zakres robót obejmuje:
L.p. |
Opis |
Jedn. miary |
Ilość |
1. |
Położenie gładzi gipsowej na ścianach , przygotowanie do malowania. |
m2 |
1100 |
2. |
Dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi ścian i sufitów. |
m2 |
725 |
3. |
Malowanie lamperii na korytarzach farbą olejną. |
m2 |
375 |
4. |
Zamontowanie lamp oświetleniowych w sali gimnastycznej. |
szt. |
4 |
5. |
Zamontowanie lamp oświetleniowych na korytarzach i klatce schodowej (panel LED 50-60W). |
szt. |
21 |
UWAGA: Wskazane jest, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej miejsca roboty budowlanej celem uzyskania informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej ponosi Wykonawca.
- Materiały potrzebne do wykonania robót będących przedmiotem zapytania ofertowego dostarcza Wykonawca.
- Wykonawca wykona roboty będące przedmiotem zapytania ofertowego przy użyciu sprzętu, urządzeń i materiałów o jakości odpowiadającej obowiązującym przepisom, normom i standardom.
- Wykonawca udziela 12 miesięcznej gwarancji na wykonane robót będącychprzedmiotem zapytania ofertowego, licząc od dnia wystawienia faktury.
- Zamawiający zobowiązuje się udostępnić Wykonawcy pomieszczenia do remontu w dni robocze w godzinach od 7:00 do 17:00.
- Zamawiający udostępni Wykonawcy pobór wody i energii elektrycznej.
- Podstawą wystawienia faktury jest podpisany przez Zamawiającego ostatecznego protokołu odbioru robót.
- Jeżeli w trakcie odbioru stwierdzone zostaną wady:
- nadające się do usunięcia, to Zamawiający może żądać od Wykonawcy ich usunięcia, wyznaczając termin usunięcia wad,
- uniemożliwiające użytkowanie remontowanych pomieszczeń zgodnie z przeznaczeniem, Zamawiający może żądać od Wykonawcy wykonania przedmiotu zamówienia po raz drugi.
- Termin wykonania robót: od dnia podpisania umowy do dnia 07.08.2017 r.
- Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem
- Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się kryterium najniższej ceny brutto.
- Okres związania ofertą wynosi 15 dni od daty złożenia oferty.
- Oferta wraz z załącznikami winna być napisana w języku polskim, trwałą i czytelną techniką, wypełniona i parafowana w całości oraz podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania firmy.
- Ofertę należy złożyć:
- przesłać pocztą, w tym kurierem na adres: Szkoła Podstawowa w Kołomyi , Kołomyja 35, 18-312 Rutki-Kossaki w zamkniętej kopercie oznaczonej danymi wykonawcy oraz opatrzonej dopiskiem : „Remont korytarzy, sali gimnastycznej, klatki schodowej i 2 sal lekcyjnych w budynku Szkoły Podstawowej w Kołomyi”,
- przesłać e-mail na adres: spkolomyja@wp.pl,
- dostarczyć osobiście do Szkoły Podstawowej w Kołomyi, Kołomyja 35 18-312 Rutki-Kossaki, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 10.07.2017 r. do godz. 12:00.
- Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane (data stempla pocztowego nie będzie brana pod uwagę).
- Wyniki zapytania ofertowego zostaną wywieszone na tablicy ogłoszeń budynku Szkoły Podstawowej w Kołomyi oraz opublikowane na stronie Zamawiającego pod adresem:
https://bip.spk.ug.rutki.wrotapodlasia.pl/
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z realizacji zamówienia w przypadku złożenia ofert przekraczających środki finansowe zaplanowane na realizację w/w zadania.
Dyrektor Szkoły
Mariola Gniazdowska